About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

3

suatu tika dahulu :
A"permintaan B, semua A akan tunaikan"

sekarang :
B"okay ....(buat permintaann)"
A"nanti lahh buat .... (bagi alasan)"


Dan..
lama lama, nanti terus jadi never.

Bila kau selalu diberi harapan, lepas tu jadi macam ni.
Kau tak rasa diri kau acap kali ditipu ke ?

Aku tertanya, siapa yang tak bersedia untuk 'berpunya' sebenarnya.
Bila aku cakap, secepat mungkin aku tunaikan.
dan, bila aku berhadap dengan orang yang bila cakap, tapi tak buat.
Sebab sayang, aku pujuk hati. 
tapi bila kita bagi peluang untuk dia buat semua tu semula, dia tak buat.

Bagi aku, kalau benda kecil macam ni pon jadi macam, apatah lagi benda benda besar yang dibincangkan.

Entahlah, kalau ini penghujung. Sekalipun rasa sayang setinggi langit, Benda kalau libat makan hati ni tak silap haribulan jadi makan diri sebab mengukit.

Bincang.
Kalau setiap perbincangan, takde rasa untuk berubah.
Takguna perbincangan.
Kalau akhirnya perilaku tetap sama seperti sebelum perbincanga,




dan sedar dalam tak sedar, kau dah langgar benda pertama yang kita deal.
Kau buat ringan dengan situasi aku yang berat nak hadap final.
kalau alasan kau tak sengaja buat begitu, aku pon tak sengaja slow slow nak lupakan 'kita'.