About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

Pernah rasa

Kau dah lah baru lepas final exam. Sudah lah beberapa hari tak cukup tido, then balik rumah,  kena drive. Tambahan pula, balik je,  keesokkan hari hantar barang dekat bekas member kau yang  rumah memasing boleh tahan jauh.

Singgah sekola sebab gua taknak lah kena cop lupa diri,  since macek kantin banyak berjasa dgn aku. Then bila cakap dengan mama,  macek kantin mintak tolong,  mama pulak bg ayat pancing mintak tolong,  utk tidak buat mama rasa aku pentingkan orang lain.  Aku iyakan.

Dari sekolah, pergi kedai mama, balik rumah then keluar balik pick up mama, dan jadi drive ke hulur hilir. Balik rumah,  anak buah yang sorang dah datang which is secara automatik, aku kena jaga.

Keesokkan harinya pulak, gua dah start g kje, biasalah keje. Especially kantin,  rushing nak prepare makanan. Then after zohor,  gua rushing balik rumah sbab anak buah gua takde siapa jaga. Gua igtkan nak kasi tido,  rupanya dia dah tdo,  gua dpt take a nap dalam 10min mgkin. Then rancang bawak berjalan, kalau tak gua tertdo. Nanti habis diselongkar. Balik berjalan, still gua kena handle anak buah,  sampai lah mama amek bawak pergi tido. Tiba tiba rasa lapar, abang pon katanya lapar jugak,  dah kena masak. Since semua tak reti nak kemas dapur lepas guna, gua plak yang kena bersihkan. Sampai gua takleh hadap dengan gurauan abang and gua dah warning "jia penat, pls faham,  jia taknak begurau"

Dan gua baru berangan nak tdo awal.  Tapi..  Sekarang je dah pkul bape. Dan esok kena kluar awal lagi utk kepuasan hati semua. Keperluan aku, masih tergendala. Shit.

No comments: