About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

Hmm

Esok paper 2 measurements. Bermakna paper punca aku siang malam tido tak lena, punca aku lapar 24/7 sbb perlukan energy kerisauan, sudah tiba dan hampir berakhir.  Huhu

Saja aku nak dengar suara mama,  tapi dah dua tiga hari aku try call, mama busy with her life and i feel so lonely hereeee. I krai.

My kesayangan also entah hilang kemana. I sad.

Then someone call me and tried to cheer me up. Siapa lagi bukan apek, buddyz aku yang takguna tu. Tahu tahu je aku tengah moody,  free free jadi tempat lepas geram aku.

Almost one hour jugak ah touching,  muncul kesayangan dengan sorry dia sbb tido.  Mama still tak respond call aku. Urgh. Aku decide nak tido. Dah bye.  Goodnight.

ps: ade dua tiga orang jalan kaki kat tepi block aku sambil nyanyi lagu uitm kuat kuat (mungkin nak amek feel sbb kena jalan kaki balik kolej kan). Amek kau kena jerit diam dengan aku. Aku tengah emosi,  kau bising plak. Huhuhu

Me. When. Period.

No comments: