About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

Rinddduuuuuuuuuu

Hi mama, abang, kakak, ayith, qeesha, aisyah.

Haish, sejak aku kenal erti busy belajar di semester tiga ni,
Semester tiga;
aku ulang, semester tiga.

HA HA HA

Dua sem aku honeymoon sampai sikit lagi nak jadi sourmoon.
Dua sem aku menyalahgunakan kesejukkan aircond di kelas.
Satu sem aku menyalahgunakan kemudahan kenderaan.

dan...
dalam masa dua sem,
aku hilang aku dalam mencari aku.

Aku tak menjanjikan result yang baik seperti dulu.
Aku tak menjanjikan kembalikan aku yang dulu.
Aku tak menjanjikan lunasan harapan dipertaruhkan.

but i will try my best, Inn shaa Allah.

Tapi bila pikir balik, nasib sedar masa semester tiga,
kalau tak sedar lagi ? Mungkin aku sudah hanyut tak berketepian rasanya,
Thanks Allah (alhamdulillah) sebab bagi musibah ;
musibah yang menyentak aku dari bahagia dunia.