About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

Happy birthday sayang.

Act date dia 19/9 tapi since baru harini boleh curi masa nak update blog. Hehehe.

Kepada incik serigala saya yang saya sayangi, selamat menyambut hari tua sayang. Happy 23! Moga segala apa yang awak hajati Allah makbulkan dan permudahkan segalanya.

Btw kan, thanks ummi sebab mengandungkan dia ni.. Elok elok ummi lahirkan dia seorang manusia dia heboh nak jadi serigala. Pulas telinga dia please, ummi. Hahaha

Sayang, saya tak berani jamin saya akan sentiasa dengan awak tapi hopefully yang awak akan harungi hari mendatang dengan senyuman dan kegembiraan. Please takde lagi kemurungan. Inn shaa Allah, tertulis saya untuk awak dan sebaliknya, alhamdulillah tapi kalau bukan, moga awak dijodohkan dengan yang sentiasa menghargai dan sentiasa ada dengan awak.

Selamat hari lahir sayang. Sorry this year takde hadiah. Next time, i will buy you something...

No comments: