About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

Aku tak punya kawan

Kadang kadang aku rasa bodoh lagi loser bila dah lah bercinta kau fail, dalam persahabatan pon kau fail.

Siapa kawan aku. Itulah kawan sekolah aku. Kalau aku tak sekolah, aku entah boleh hitung atau tidak siapa kawan aku. Jujur lah, aku tidak suka pengenalan kerna aku takut akan perpisahan. Jiwa aku lemah, aku mudah merindui mudah menjiwai.

Aku pernah diberi warning dalam persahabatan aku, bahawa ada musuh dalam selimut. Aku takut kalau itu kawan yang sentiasa dengan aku. Aku rela diboneka kan as long ia tak memudaratkan apa apa. Jika ia adalah kau, dan kau sedang membaca blog ni, percayalah jika kau yg aku pernah keluar bersama, aku ikhlas berkawan dengan kau. Aku sentiasa cuba berusaha mengeratkan hubungan kita hingga ke jannah, sekalipun kau benci aku dalam diam.

Aku punya kawan yang punya dua watak, aku sedikit kecewa dengan watak kedua dia. Aku pernah menangis sebab takut apa yang dia lakukan. Over? But serious talk, aku risau. Aku takut for no reason.

Ye selama ni, aku jadikan dia contoh utk punya aura positif. Mungkin aku tak kenal dia sebenar dan dia pon tak tunjuk perangai sebenar dia. Aku sangat admire dengan watak dia bila dengan aku but when i know everything *maybe* aku selalu sematkan, jangan kerna buruk dia segala kebaikan dia aku lupakan dan benci pada perbuatannya bukan pada dirinya.

Everytime dia freehair, aku always sepanjang aku keluar dengan dia, mohon pada Allah bibitkan rasa untuk menjaga apa yang patut. Its hard but atleast you can try.

No comments: