About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

New link ^_^

Dulu masa aku clash dengan ex aku, aku tukar link, sebab dia bukan lagi pujaan hati aku.

Sekarang, aku tukar link bila aku sedar hariz bukan lagi watak utama dalam blog ni.

Tukar link seolah chapter baru bagi aku..


Aku tak pernah jangka, aku dah pergi sejauh ni. Aku dah lupakan hariz. 
Satu-satunya lelaki yang mampu aku pendam perasaan selama bertahun tahun.
Lelaki yang dulu aku harap boleh beri aku bahagia.... 

Ya, itu harapan bodoh dari seorang budak perempuan hingusan yang menanam harapan tika umur 16 tahun.

Kini, budak perempuan tuh sudah mencapai umur 20 walaupun masih sendiri, masih tidak punya kekasih dan masih berpatah hati kerana lelaki itu sudah berpunya, Semua nya menyedihkan pada mulanya, hingga lah datang yang berjaya buat aku keluar dari rasa loserrr gilaaa. Terima kasih. 

Terima kasih. Dari aku mula jumpa kau, aku sudah mohon kau menerima kasih. Tidak putus pula. Engkau tidak perasan kah ? 

No comments: