About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

Lirik Cair - Narmi

Ohh indahnya..
Pabila,
Khabarnya kau akan tiba.. Dihadapanku...

Jiwa resah menunggu..
Fikiran pun bercelaru.. Menantikanmu

Tak kira apa pun yang menghalang,
Aku sanggup..

Aku tahu kau pasti kan datang..
Hanya kau mampu terangi malam ku..

Redupkan mata dan aku tersipu..

Cair.. bila bersamu..

Hilang kawalan diri..
Aku tersenyum sendiri..
Memikikan mu..

Biarkan perasaan..
Bawak ku terbang ke awan..
Dan.. Aku tenang..

Walaupun hanya tuk seketika..
Kau pergi..
Ku cari dan mu semula..
Ke sini..

Hanya kau mampu terangi malam ku..
Redupkan mata.. dan aku tersipu..

Cair..bila bersamu...

Walaupun hanya tuk seketika..
Dan kau pegi..
Ku cari dan bawa mu semula..
Ke sini..

Hanya kau mampu terangi malam ku..
Redupkan mata.. dan aku tersipu..

Cair..bila bersamu...

*Me. Start. Melting. Right. Now.*

No comments: