About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

Kau perlu tahu

Sebelum ni, aku pernah jua nak larikan diri. Rajuk kerana suara kau meninggi. Kau memang dah tau niat aku pergi ke majlis tuh. Jadi kenapa masih nak tempik. Memang lah antara sebab tengok kawan kita bersanding tapi kau kena tahu rasa ingin berjumpa crush tu se-eksaited mana.

Namun kau runtuhkan perasaan tu, separuh perjalanan aku ke majlis tuh. Dan... Kau runtuh kan lagi rasa aku bila kau tinggikan suara.

Aku nak lari dari kelompok korang tapi... aku hingga kini aku masih berada di sini. Bersama kau, bersama kawan kita. Aku pula makin lama makin menganggap engkau sebahagian cerita hidup aku. Ahh sudah. Bye.

Nota kaki : hm. Kau pernah kata walaupun aku kahwin, kau still nak bahan pasal crush aku tu. Aku harap kau lupakan niat kau, aku pasti saat tuh mesti aku sudah hanyut bersama cinta sang suami dan aku tanak lukai dia sebolehnya.

No comments: