About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

Aku I

Orang yang dah rapat dengan aku selalu akan cakap macam ni "diorang tak kenal kau, memang lah cakap kau tak padan dengan benda yang lembut. Kau tuh kan suka acah acah ganas dekat orang"

Yes. Kenal aku. Kenal hati budi aku dulu. Then kau nak judge, kau punya pasal.

Sedang kau sendiri tak pernah bagi peluang untuk aku cuba menyelusup dalam jiwa kau. Kau tutup terus pintu hati kau dengan pandangan tanpa bukti kau terhadap aku.

KAU KEJAM !

No comments: