About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

Tak bertanggungjawab

Yess, gua paling tak bertanggungjawab. Dengar sini, gua tak heran dibenci, selagi gua bertahan, gua bertahan. Muka tebal ? Yehaa, gua berfikiran begini, 3 tahun masa dia singkat, tolak cuti tolak apa semua, terus dah cukup 3 tahun. Ikut jela rentak yg direntakkan.

Entah lah, gua tak mintak difahami tapi style gua, lu dah buat gua macam tak penting, jadi gua biarkan diri gua tenggelam. Gua biarkan diri gua dicemuh. Gua tak kisah, gua yang pilih jalan ni. So gua kena hadap laa. Gua ingat dengan kau boleh lah bekerjasama dgn baik atau apa, tp well kau lebih suka buat kerja sendiri kan ? Suka ubah plan tanpa bawak bincang dgn aku kan? So teruskan kerja kau sendiri.

Bila gua nak belajar, gua nak tahu everything lu takde pon nak tunjuk atau bawa gua pergi bila berusan kan. Cukup. Gua dah malas nak terhegeh asik kejar kau utk up-to-date pasal dinner ni. Pergi mampos lah semua. Lantak lah pegawai pandang aku macam mana, jurulatih pandang aku macam mana. Fuck!

No comments: