About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

Hi happy 20 !


Happy birthday Siti Batrisyia Amri


Maaf lambat wish. Entah perasan ke tak yang aku tak wish lagi. Hahaha. Busy final weh, sorry again.
Kau yang berada jauh di utara sinun, lepastuh tercampak dekat ceruk selatan. Tetap sahaja susah nak jumpa. Faktor masa, tempat dan kewangan pon di ambil kira. Rindu pulak aku time kat matrik. Padahal dua dua selalu mintak habis matrik cepat.

Masa memang takleh nak diundur tapi memori tu tak makan dek masa.

So, aku tanak ah cakap panjang *walaupun dah cakap panjang. Hahahaha

Terima kasih makcik sebab wujudkan batrisyia yang super duper annoying nk mati bila duduk sebilik tapi dah jauh, annoying tuh cam hilang pulak. Hahahaha. Moga Allah sentiasa merahmati dan permudahkan segala urusan kau.

Takde ayat sweet sbb otak aku dah pikir pasl exam esok. So macam tahun lepas gak, kau bagitau nak apa k ? Whatsapp aku kalau tak, hadiah burn. Last tutup ahad pagi. :P

No comments: