About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

Sayang

Kalau sayang, di-abai-abaikan tuh memang biasa eh ?

Fed-up gila dengan orang yang rapat dengan aku rapat dengan orang lain. Aku memang tak suka mengaku, tapi aku tunjuk. Jadi, aku rumit, kan senang kalau terus terang. Atau aku yang tak perasan signal kau yang menghalau aku.

Satu je. Kalau sayang, tunjukkan usaha tu. Kalau tak, biarkan lah.

Sebab sayang, aku nak berhenti kejap. Nak tengok kau pergi atau datang. Kalau pergi, ternyata kau sama dengan 'kawan' aku tu.

No comments: