About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

Ini semua tahi. Tahi lah syaiton.

Fck. Damn. Aku tak suka life kat sini.
Hipokrit. Sampai bila ?
Rindu di mana aku boleh menjadi aku.
K, sekalipun boleh tak, kau just ingat kat orang lain.

Aku akui kemana aku pergi, aku selesa berseorangan.
Atleast bila dalam kelas atau something yang libat dalam kelompak besar,
Aku cuba bagi yang terbaik. Faham tak, yang terbaik.
Apa yang aku dapat aku make sure lain dapat,
And always check siapa yang tak dapat.
But when turn aku, ade siapa care ? NO !
NOBODY CARE ! FCK -.-

Menipu kalau aku cakap tiada yang baik,
Mahu dipanah petir kalau aku menidakkan.
Tapi yang baik tuh terlalu innocent.
Yang nak di-amarahkan tiada.

Kecarutan yang dah lama tak keluar,
Akhirnya keluar saat ini.
Aku kalah.

No comments: