About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

Neslo & telur puyuh

Pagi ni, aku bangun.
Ahh perut cramp.
Sedihnyaa--

Sebelum subuh dah bangun.
Bukan biasa biasa.
Ini sebab perut cramp.

Berdiri tak mampu.
Cuba gagahkan juga.
Sebab aku sedar, kalau benda kecik tak boleh handle--
Macam mana nak hidup.

Dan pagi ni, aku sarapan dengan berkat kenduri hasrul dan kak wani.
Bersama neslo yang dibancuh dengan milo 3 in 1 dan nescafe 3 in 1.
Hidup budak kolej. Mana rajin nak redah kedai pagi pagi.
Lainlah kalau ade transport sendiri.

Bersarapan dengan otak penuh memikir.
Ahh ! No wonder uban banyak.
Terpaksa cover dengan inai.
Sampai bila aku nak redah hidup tanpa perancangan.
Ataupun aku sudah merancang tapi tak ikut apa yang dirancang.
Penatnya hidup-- takut pula akan mati.

No comments: