About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

B A N G K I T !

DAH LAH
AKU PENAT.

Duit hilang
IC hilang
kad bank tak boleh renew tanpa IC
Begitu juga dengan lesen.

Dannnn bermulanyaa function seorang kawan--
Dannnn dari sini bermulanya friendship aku dengan orang sini.
Nak kata aku dah tergadah baru nak mencari kawan--
Aku tak heran. KAU TAK ADA KAT TEMPAT AKU.

Selagi aku boleh tak minta duit kat family aku, aku cuba.
Buat pengetahuan aku dah bajet belanja RM 4 sehari.
Tapi disebabkan baru-baru ni dompet aku hilang.
Jadi aku kena tolak belanja ke RM 2 sehari.

Macam aku cerita kat previous post, AKU TENGAH BERDIKARI.
So kenalah buktikan.
Kena tahan diri, tak boleh balik seremban.
Ini semua nak pastikan yang aku dapat elaun dari suksis untuk bulan ni.
Takpe, sakit dulu, senang senang kemudian.
AHH doakan akuu kuat ! hahaha
Aku kan hakak sador *hehe tiru gaya kokping
kbyeee.

No comments: