About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

Aku rindu kau

*sambil main lagu letto-ruang rindu*

Babe,
Aku rindu kau.
Aku tak tau sejauh mana aku bertahan.
Aku tak jumpa siapa siapa untuk dijadikan kawan seperti kau.
Hidup aku sesorang kat sini.
Tanpa korang kat sisi aku.

Kalau boleh, tiap minggu nak balik.
Aku takde life dekat shah alam ni.
Aku takde geng nak gossip sesama.
Nak cerita pasal crush-admire bagai.
Nak layan kaki jalan macam aku.

Bila belajar pon aku sesorang.
Still kena catch up sendiri.
Ade kawan pon jenis tinggal-tinggal.
Boring gila ahh.

Diorang semua ade geng dekat sini.
Aku, geng aku ? Semua campak jauh jauh.

Oh abang, hantar lah dash aku kesini.
Supaya aku tak rasa sepi sangat.
Tak perlu nak berjalan kaki sorang sorang.
Lagi lagi waktu malam.
Atleast bila ade dash, aku dapat rasa kehadiran abah kemana aku pergi.
Aku tak akan rasa keseorangan kat sini.

Ahh bila mengenang mati pon sorang-sorang, aku jadi tak heran kekadang.

No comments: