About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

My clumsiness

Engko semua nak tahu tak.
Hari last keje aku, hari yg penuh cabaran.

Pertama.
Aku datang keje awal--
Bagus kan .. tapi..
Disebabkan datang awal,
Aku patah balik ke motor untuk ke kantin.
Entah macam mana, masa buka lock motor,
Motor aku terjatuh terhempas.
Damn !

Second,
Stok datang !!
Banyak pulak kerja harituh.
Padahal masa aku ada banyk masa nak dibuang--
Takde pulak stok sampai.

Third,
Salah bagi seluar !!
Okay, biasalah orang nak potong seluar.
*pssttt aku dah pandai jahit tau?!
Disebabkan aku pening skit.
Aku buat keputusan nak duduk kat bedroom dan menjahit sahaja.
Then after tuh entah macam mana tertukar seluar.

Satu JJ aku mencari.
Dah lama aku tahan diri mencarut.
Tapi malam tuh, segala bana terkeluar.
Bila pkir balik. Malu betul.
Dah lah tak habis sumpah seranah--
Terduduk terkankang mengenang nasib.
Hahaha.

Aku tahu hodohkan perangai ?
But thats me. Aku tak boleh tertekan.
Hahahahahahahaha.
Alasan yang cliche.

Then masa balik tuh, ado lah selfie selfie sikit.
Alhamdulilah lah, aku berhenti tanpa bermusuh dengan sesiapa.
Cicak kubing tuh pon aku dah berbaik.
Cuma dengan manager. Huh.
Touching dgn dia sbb tanak tukar radio kedai. Hahahahaha

So ni antara moments yang adoo. nahh.. cuci ah mata.. 










No comments: