About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

Kental ke brooo

Sampai tahap, aku juga reti rasa letih.
Tak larat dengan semuanya.
Kadang, aku give-up.
Buat aku rasa rindu 'hidup dulu'.

Mungkin.
Allah sedang memakbulkan doa aku menjadi seorang
-berdikari
-penyabar
-tough

Allah memakbulkan semua doa aku dengan menjalani segala yang aku lalui sekarang.
Kadang, ada jugak aku rajuk sendirian.
Rajuk akan ketidaksampaian aku untuk berjumpa abah, kali terakhir.
Tapi cuba husnuzon bahawa itu adalah kekuatan aku untuk maju.

Bersangka dia masih ada cuma dia jauh.
Sampai saat dia akan balik berjumpa aku.
Ya, hidup aku penuh dengan harapan.
Macam mana nak kejar masa depan jika takde yang dikejar?
Harapan, something yang buat aku lagi maju mengejar.

well, harapan.
Tak semua harapan aku perlu dikongsi.
Cukup sekadar yang perlu.


No comments: