About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

Tak mudah,

Aku dah kata, semua tak mudah.
Antara ego atau apa.

Aku dah jmpe 'aku' yang hilang dulu.
Okay takde lah lama sangat.
'Aku' yg 6 hari hilang.

Aku rindu sujud padaNYA.
Aku rindu nak mengadu.
Sabar, lagi beberapa hari lagi.

Ini pengalaman.
Serious, lepasni dah tanak buat lagi.
Aku rasa macam dah tertukar.
Rasa lembik. Im not THE PERKASA lagi.

Mungkin kerana terganggu menyambut hari bapa tanpa bapa.
Dulu dia pengasah bagi aku tajam.
Kini aku tumpul.

Entahlah.
Yang penting aku tahu, rasa yang aku rasa sekarang "teruk" sangat.

Emosi tolong lah stabil. Mana sifat endah tak endah kau. Mana sifat "suka hati aku". Mana sifat kau yang bijak berpura gelak besar, ketawa seolah tiada masalah. Dimana ? Dimana ?

Tolong jangan tnjuk kau sedang jatuh jiera. Jangan. Ada yang masih menunggu untuk bertepuk atas kejatuhan kau.

No comments: