About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

Cuma penat.

Penat mengharapkan ada yang sanggup berpura gembira just untuk buat hilang rasa sedih.

Memang salah aku selalu anggap kau tahu segalanya. Mesti kau kata mana kawan aku yang lain? Abis kau bukan kawan aku ? Kita selalu main akak-adik kan? Kenapa kau ni.

Cuma malam ni. Aku tak dapat terima cara kau. Kau tinggalkan aku betul betul time aku perlukan kau untuk aku ketawa. Engkau diam. Hingga aku sendiri terpaksa berpura gembira sendiri dengan bercerita walaupun sebenarnya aku hampa sangat dengan apa yang aku tahu.

Menangis apa bodoh aku ni. Entah tak terluah bertapa kecewanya. Memang hati and perasaan aku layak dipijak pijak. Aku kecewa. Sangat kecewa.

Aku boleh cuba pinjamkan bahu aku kesat hingus orang, tapi orang yg aku pilih belum tentu sanggup pinjamkan bahu untuk aku berdiri.

Apa sahaja pilihan aku semua salah. Mungkin aku tak layak memilih tp hanya layak sebagai pilihan. Aku kecewa. Sangat.

No comments: