About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

memory ...

Hello peep!! Hehe gua dah dapat kakak ipar .tak sangka akhirnya sampai jugak jodoh abang aku .harap jodoh ni kekal sampai jannah.


Em,anyway ramai yg aku mengajak tapi tak datang padahal kalau dorg buat majlis ke ape tak pernah pulak aku miss .ceni lah kawan .menyampah pula .

Btw thanks lah sapa yg datang tapi seriously ah sory kat ayish,danial and fareez .gua tak dan nak layan korg ,korg dtg last last .time tgh kemuncak kan .sory sgt eh .satu lagi kat batrisyia ,sbb dia sggp datang seremban sesorang dari peneng waktu malam .peneman sejati gua sungguh .

Malam kenduri tuh serious gua kena berkejar nak keluar setelkan hal .rancang nak kuar naik moto .jun naik modenas aku and batrisyia naik dash tp dan dan lah motor modenas takleh start .kteorg da try mcm mcm utk start moto tapi takleh gak ,jun and batrisyia da suruh tanya siapa member aku yg ade kereta .tiba tiba lak teringat nabil.

Petang masa kenduri,nabil yg tolong antakan aku g repair kasut so rasanya apa kata try tanya dia free ke tak en .alhamdulilah dia free .then dia lah tolong anta kesana sini .naik kereta dengan dia ,memang takleh nak diam ah .bawak kereta mcm nak pergi bunuh diri !

Dalam banyak part tuh,aku paling geram tang salah kereta tuh .nabil dah nampak aku jalan ,dia boleh tengok je ,siap tanya kat jun "weh tuh kawan kau kan" omg ! Dia boleh je kan buat isyarat yg dia kat situ .barai betul ,aku hampir hampir masuk kereta india mana tah .dah tuh bila aku masuk kereta ,baru nak membebel panjang ttbe ternampak muka nabil serious and mcm penat gua pon amek langkah berjaga untuk memendekkan bebelan .haha .

Memang havoc gila dalam kereta tuh .dengan jun sedap bekaroke ,batrisyia dgn dok sibuk layan perasaan .gua kat depan asyik nak bertumbuk je dengan nabil .annoy tahap dewa lelaki tuh tapi naseb baik hati layan aku kesana kesini .hahaha

Then esoknya,aku and batrisyia lambat g terminal ,fuhhh naseb lah bas tak gerak lagi,kalau tak .meraung takpat balik peneng ah nampaknya tp serious masa nak buat kenduri memacam jadi ,mgkin sebab kteorg jenis bukan yg selalu buat kenduri kan tapi alhamdulilah semua berjalan lancar klau adr arwah abah mesti lagi perfect segalanya .

Anyway ,gua sedih anak buah yg gua paling rapat ,keluarga blah sana tak bagi datang .aku cuma dapat lepas kan rindu sekejap je .em .kami tak pernah maki or nak putus hbgn keluarga tapi taktahu kenapa yang blah sana asyik nak maki je .kalau betul kami jahat da lama kami tak amek port .setiap org Allah da letak ah bahagian memasing .hm .

Adoi sesedih pulak .okay ,ttbe mood menaip macam da malas .last but not least gua nak kongsi berita gembira ni ,final ni pointer gua masih steady ! Sory utk certain org ,aku terpaksa menipu sebab aku tana korg down ? Nanti mcm rituh korg asyik persalahkan aku sbb pointer tggi padahal usaha korg lagi tggi dr aku .alhamdulilah Allah maha mengetahui mana yang baik utk umatnya ..

k cuci mata dengan gambar and vdeo ;
*mula mula shawl aku okay je ,disebabkan tggu pgntin mcm menteri abes berkecai tdung and make up .cewahh *





video

* lepas selesai semua ,aku and kekawan semua dah tersadai atas pelamin*

mcm naharom abg aku kena tipu dengan org buat pelamin last last pelamin mcm sakai -,-