About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

part one : cuti semester

sejak habis paper hari khamis (31/10) harituh ,aku kan terus balik .dah balik alone .budak seremban yg aku rapat balik naik bas dalam(bas persiaran yang kolej sediakan) .aku bukan tak nak naik bas dalam tuh ,cuma dia dah lah lembab ,sempit .atleast bila naik bas express lapang je rasa and laju pon laju .takpe ah dah dia taknak takan aku nak paksa nanti keluar lah statement mcm ni "kau tahu tak jiera , kau ni mcm baby ,bila tak dapat kau akan merengek" pedas ,but i like .haha

smpai je seremban ,aku lepak dekat kaunter bas member aku ,eeqa sementara tggu mama. then pergi McD almaklum aku memang kempunan gilaaaaa kat ayam goreng spicy .lama jugak tunggu .ade ah sampai setengah jam .actually kesian kat mama so suruh mama balik ,then suruh abg amek yg kebtulan ade kat area situ.smbil tggu ayam aku siap ,aku duduk borak dengan abang .alhamdulilah benda yg touching touching ni telerai jugak .and sekarang pon family aku dah mcam biasa takde touching touching lagi .cuma mama ,almaklum org tua .emosi lebih .

sampai rumah ,omaigod .rumah aku kena tsunami ke cana ? haha bersepah gila .kebetulan malam tuh abang hakim(anak buah tapi lebih tua dari aku -.-') tidur rumah .thanks Allah sebab esoknya mama keja pagi so yg tinggal aku ,abg hakim and ayith then abang hakim masak nasi goreng sbb aku bangun lmbat.pepaham jela org jalan jauh kan.then seharian asyik mengemop tempat yang sama je ,ni semua sbb kucing aku carik psal ni .

then lepas abang hakim dah balik rumah ,abang ayie (kawan abg) pulak tidur rumah. abg ayie memang tggl sini buat sementara waktu so terpaksa lah bertudung je sntiasa .mama pulak always kerja ,so selalu tugas masak aku yg kena buat .masak ,mengemas ,jaga kucing ,membasuh, melipat and senang cerita segala kerja rumah aku amek alih .ini kalau arwah ade mesti dia igt aku buat sbb nak bodek(pujuk) beli something. 

dah beberapa hari asyik terperap je kat rumah ,ade sekali malam lepak mamak dengan fareez,jun ,eeqa and haiqal. serious rindu sbb da lama tak jmpe.lagi lagi fareez lah kan ,aku ta sabar nak tgok rambut botak dia ..then lusanya ,keluar dgn eeqa pergi senawang cari tudung utk wedding nanti .petang tuh keluar lagi dgn jun and fareez tapi kali ni lepak citypark . *ouhmaigod ,abg cakap kemungkinan aku jadi pengapit -.- gila pe pengapit lagi tggi dari pengatin* dah tana borak lagi .boring ah .nahh ,ade dua tiga keping gambar yg ingin dikongsikan ..


fareez and jun ,memang tak boleh bersama sebab dorang ade chemistry
suka drop aku sampai aku diam .


we're so drama lu tahu ?gua ni kononnya bekas si fareez,
manakala jun awek baru fareez.


zaman jambu si fareez dah punah setelah masuk PLKN .kah kah kah ,sian adik aku ni .


weh korang jangan botak lelama sangat ,dah macam penyagak woiii
mohon kembali kepada rupa asal !