About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

final is coming baq hang !

*motivate diri sebentar*

alhamdulilah ,Ujian Pertengahan Semester(UPS) lepas aku dah berjaya   tapi tidak boleh duduk dgn aman sebab UPS ni senang soalan pon sikit je .so setakat siapa dapat pointer 3 dalam UPS bagi matrikulasi memangg pandang sipi sebab UPS sepatutnya dapat pointer 4 *bagi acountanting*.


teringat masa mula mula masuk matrik,ramai cakap "tayah masuk lah doh ,susah gila .nak kena study hard bagai ".now bila dah hampir nak habis semester .baru aku faham .lain orang lain caranya .bagi aku ,as long bila sekali kau study ,kau kena faham ape yang kau blaja daripada kau dok hadap buku 24 jam tapi satu haprak tak masuk ,buang masa je .lagi satu ,hubungan kita dengan Allah and manusiaa kena jaga(nasihat kat diri sendri).

sebenarnya satu aku risau ,aku risau aku kecundang .so aku type merapu je dari tadi.hishhh ! type type pasuh padam padam padam .k ,lah bye .ouh ya ,lagi 4 hari birthday orang tuh .aku dah siap karang entri buat dia .tinggal nak publish 22 haribulan nanti :P

k,doakan aku berjaya dunia akhirat and last ,ampunkan dosa aku kat korang semua :) assalammualaikum .

akaun tanpa kalkulator its okay tapi 
math tanpa kalkulator ,mampus! haha

No comments: