About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

rindu KITA



“korang lupakan aku ,aku mesej, korang tak balas.dulu korang yang selalu igtkan aku jangan lupa korang tapi sekarang korang yang lupakan aku.aku yang still igt korang.korang yang menyombong .jadikan alasan busy blaja ,abis aku ? aku tengah buat apa ?aku tak blaja pulak ?”


Korang tahu ,aku bukan jenis yang senang rapat dengan orang .korang bolehlah ,pergi tempat baru senang dapat kawan.lepastuh dapat mmber baru .padahal aku ? amek masa .tayah nak tengok jauh ,dulu masa aku masuk aliran sastera ,hujung tahun nak habis sekolah ,time tuh lah aku baru boleh sesuaikan diri .


Sama jugak kat sini .korang cenggini ,nanti kalau ape yang jadi antara aku dengan eyla berulang kat korang .jangan salahkan aku .dulu dia terlalu sibuk dengan hal diri dia,sekarang korang pon dah macam dia .aku tak mintak la weh ,ade dengan aku 24 jam.tapi atleast ,spent time dengan aku sikit. Kasar aku tak bermakna aku takde perasan weh.


Always mcm ni ,selalu aku je terlalu mencari .aku je terhegeh.sekarang ni ,korang sedar tak ape beza korang dengan hariz. Sama je ,aku yang selalu call ,nak mesej korang .then respond korang ape ? hidup aku ni mmg ditakdirkan utk mengejar orang ? aku je excited rancang nak keluar dgn korang .sory , aku orang yang terlalu bergantung dengan orang “lama” sebab aku susah nak menerima yang “baru”.



Aku rindu KITA .rindu sangat. 

No comments: