About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

permulaan .

hai ,berpijaknyaa gua dia kawasan blogger ni akhirnya ni . hew hew .lu olang rindu gua tak ? rindu tak ? k ,tak .gua tahu lu olang masuk blog gua carik citer pasal farizal marlias je kan .memang top view gila entry tuh .tahaniah atas kejayaan mu membina mahligai masjid yg suci .ceh ape ayat aku ni .mungking frust ? mungkin lah kot .

(akhirnya buah hatiku yg sering ku update di blog ini telah dirangkul erat oleh si yg sah)

disini ingin ku ungkapkan bahawa aku telah berjaya menjejakan kaki kat matrik .seperti yang tertulis di entri yang lepas aku was was nak masuk entri .thanks kepada akak akak blogger ,senior sekolah and lain lain lagi yang telah meyakinkan aku kesini .

sedia maklum dengan perangai sombong aku .ya ,aku akan akan jadi periang dgn org yang aku dah kenal sahaja .so setakat ni ,aku hanya rapat dgn bdk skola aku ,roomates and kalau classmates ,aku paling rapat dgn seorang je .ye ,mmg aku tak rela sebenarnya masuk kelas aku skrg ni .first aku rasa aku terlalu kasar and terlalu tidak masuk dgn diorang. aku rasa aku tidak sesuai utk mereka .mungkin perasaan ini datang kerana aku bukan seorang yang mudah utk memberi komitmen jangka panjang dgn org yg baru kenal .yaa ,aku perlu amik masa utk sesuaikan dgn orang baru .

perasaan tak suka orang ni ,tak suka orang tuh mmg standard lah ade en and tak dinafikan jua aku tahu ade org yg tak suka aku atas "kepoyo-an" muka aku .bukan salah dorg judge melalui muka kerana aku pon begitu .haha .ayat aku terlalu simpul-simpulan malam ni kan .hm .

k ,ni ade sedikit pencuci mata mungkin ,ataupun penyakit mata ? haha

 ini bilik gua tapi ni masa mula masuk ,skrg ni dh cntik dah .hihi.
alhamdulilah roomates semua sekepala xD

 budak yang always ah ade kat sisi aku .

 gua sekarang ni sedang berjinak dalam sukan squash .hihi

 yana ,hm .always mencabar kesabaran aku .haha

k ,ini group aku dalam kelab ekonomi .k kteorg still dalam sesi suai kenal .
and fyi ,group kteorg yang merasmikan tasik kolej matrikulasi pulau pinang utk tahun ni kot
dengan terjun dalam tasik .pergh bau eh .hanyir sungguh .and serious ckp,
aku dah tertelan air tasik yg nebeng gila tuh .haha

No comments: