About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

kau perlu tahu..

kau perlu tahu yang aku dah tak punya hati dekat kau.
kau perlu tahu yang aku dah tak harap apa apa dekat kau.

maafkan aku and kawan-kawan aku sebab kacau kau.
esp yang baru baru ni ,eeqa call kawan kau sbb aku kan?
aku gaduh dengan geng aku pasal kau .jangan risau.
hanya salah faham yang berlaku. ini semua gara ade dua hariz.
hariz yang bakal menjadi arkitek and hariz yang bakal jadi engineer.
arkitek yang aku sukai and engineer yang punya awek hots,kak syifa.

tak perlu nak cakap "nak kawan" if tak maksudkan.
aku bukan budak-budak yang bagi lolipop terus diam.
mungkin kita perlu jadi stranger buat sementara waktu ni.

kau di tahun akhir,aku pulak baru nak masuk matrik.
ya,aku rakus. rakus nak dapatkan degree cepat.
moga kau berjaya di tahun akhir .

mungkin kau perlu berterima kasih dekat encik P .
sebab encik P telah menjayakan aku buat sesuatu.
berjaya membuat aku buang perasaan yang aku simpan dari form 4.
lama kan ? mesti terkejut kan ? takpe,jangan risau .semua dah berakhir.
kau dah bebas .bebas menjadi crush aku.bye .

No comments: