About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

gundah gulana nak terima lamaran matrik .


Pulau Pinang ? jauh tak jauh. memang aku suka. suka sebab nak belajar berdikari tapi dalam masa yang sama aku risau aku akan bakal menghadapi homesick yang teruk,ini kerana selama 18 tahun aku hidup tak pernah lama sangat berjauhan dengan mama. awal bulan mei ,iaitu baru baru ni ,aku selalu sakit sakit .ade sekali tu ,aku mengadu kat mama ,mama cakap "kau tu dah biasa kat celah ketiak aku ,ni ade hati nak pergi jauh jauh" haihh ,bertambah risau pulak aku .

minggu depan keputusan upu ,if aku dapat tawaran sambung diploma ,patut ke aku tinggalkan matrik ?ouhmaigod ,aku sumpah stress pikir ni semua. hati aku kuat suruh amek matrik ni .mula mula aku memang yakin dapat blajar bersungguh-sungguh .dari mula tawaran ,hingga lah kini ,setiap kali aku research mesti cerita positif pasal matrik tapi harini ? ouhmaigod ,ade sorg lepasan matrik ,dia cakap pointer awal sem dua point berapa tah .then dia cakap if final sem pointer bawah dari tiga ,tak layak amek degree .ouhh seriously ? serious nervous gila lpas akk tuh cakap cmtuh .risau risau risau risau .

sampai ke tak aku ke pintu gerbang ni pada hujung bulan ni.
ya Allah ,serious confuse gilaaaaaa.

1 comment:

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

jangan risau.. orang yang dapat pointer bawah 3 too biasanya x belajar lah.. if belajar dan berusaha, pastu tawakal kpd ALLAH, ika yakin pasti dapat ape yang nak dicapai... follow ur dream, dear!