About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

ini boring ,jangan baca ^.<'

asal taip ,delete .aku tak tahu nak mulakan macam mana .
tapi yang pasti dia buat benda yang...entah .
  • teringat masa zaman sekolah, sepatutnya setiap orang kena cari tin kosong untuk sivik and time tu aku lupa ,syukur dia sanggup geledah tong smpah yang berair tuh untuk amek tin. (mgkin dia buat jugak utk org lain tp bagi aku ,ehh baiknyaa >.^)
  • saat dia cakap,"aku tak pernah belanja orang walaupun orang mintak belanja tapi taktahu kenapa aku boleh belanja kau"
  • aku susah menangis depan orang luar tapi depan dia ,dah dua tiga kali aku menangis teruk .ahh ini semua gara gara bulan mac yang penuh kecelakaan . k,malu /.\
  • masa kat pd kat batu batu tepi laut tuh ,aku ugut nak campak dia kat laut. tak sangka dia boleh smpai mimpi aku betul betul baling dia kat laut .
  • masa aku terjatuh dalam laut ,dia tarik aku gila babi, haha sedia maklum aku ni dah ah gemuk kan ,so susah bagi dia yang keding nak mampus tarik aku ,and finally aku berjaya panjat naik.hihi lepas naik aku membebel sakan ,lantak lah telinga dia,wani and abang tuh sakit .yang penting geram aku tertelan air laut sebaldi, terluah.
  •  masa makan kat warung ,aku nak bukak kulit udang ,and tiba tiba nasi aku terpelanting sikit sebab aku ganas sangat kopek .time tuh muka dia ,HAHAHAHAHA okay tahan malu je ah en . then dia cakap "aku dah cakap ,kau makan jelah kulit udang tuh" me,"sukahati aku lah,k diam ,diam"
  • selagi dia larat ,dia sabar layan orang sekeliling .sekrang ni ,aku suka perangai orang mcam tuh .HA HA
sebenarnya banyak lagi dia buat ,tapi tiba tiba hilang mood nak tulis ape .panas pulak petang petang ceni kan .ade yang dah dapat agak dia ni siapa.hmm yang pasti aku buat post ni untuk menghargai dia yang selalu buat baik kat aku :) teringat tiba tiba masa dia cakap tiga perkataan tuh. pening kepala aku terus .haha .aku tak kisah dia mcam mana fizikal ,mahupun latar dia.manusia semua boleh berubah tapi aku tak bersedia dengan ape ape perubahan lagi.aku dah biasa dengan orang yang datang dan pergi .'


sumpah wa suka makan :P kbai.

No comments: