About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

-26 April-genap-18-tahun :)


finally aku dah lapan belas .hi hi ,saya dah lapan belas k .LAPAN belas .okay mari kita citer mula dari detik dua belas malam 26 april .

malam tu ber wechat dengan jun.laju je jun balas ,masa tu aku perlukan nasihat dia ,malam tu aku negetif sangat.kadang kadang kita suka tengok salah orang dari salah kita sendiri.hm. sebenar dalam tengah kena kaunseling tuh ,aku jeling jeling jugak jam dah pukul berapa en .excited nak dapat freecall lah katakan .tepat pkul 12 ,jun wish dulu .aumm ,terharu sangat .dia wish happy birthday and moga cepat lupakan hariz and bukakan pintu hati dekat kumbang lain .lepas jun wish camtuh aku terus cakap dengan jun aku nak call hariz ,free call kan ? hariz memang lah angkat ,tapi aku syak dia tak ingat birthday aku .sedih tuh memang sedih tapi aku cuba buat biasa je.petang tuh sikit aku update status "Bila dah memberi jangan mengharapkan balasan. Nanti sendiri yang hampa ." sumpah aku update cmtuh sebab aku pernah buat remainder birthday hariz dekat handphone sbb takut terlupa wish.

pagi tuh sepatutnya aku kena pergi kerja pkul enam pagi ,tapi kesiangan ,pkul tujuh baru terjaga.sumpah kelam kabut ,adik aku plak guna toilet ,aku dengan tak mandi hanya cuci muka and gosok gigi ,jemput jun and pergi kerja .sampai kat tempat kerja baru aku teringat ,handphone aku tertinggal. nasib ade alasan nak balik rumah kejap .then aku lepas buat kerja ,aku terus balik rumah.mama perli ,birthday girl pergi kerja tak mandi . aku terus capai towel mandi terus siap siap pergi kerja balik .pakai selekeh selekeh je .serious ah aku cakap ,kata birthDAY tapi sumpah STRESS gila bila kerja sebab ade jamuan. jun yang happy go lucky pon boleh nangis sebab stress. aku ? tayah cakap lah ,tarik muka je ah en .

after kerja ,tunggu jugak lah wani ,kata nak datang pukul sebelas pagi ,tapi jam dah nak pukul satu .kecewa jugak lah .pasuh wani call ,dia cakap ,dia tapat nak datang ,dia suruh jmpe kat mcd malam kang.dia cakap satu group dapat kumpul so nak sorokkan kecik hati tuh ,aku iyakan jela .yela paling kurang nanti dapat makan ayam goreng mcd .hihi .yess seperti entri sebulum ni ,aku terlalu ingin ros ...... okay aku da penat menaip kita tengok gambar jap eh .



aku tahu diorang sebenarnya berat nak lepaskan ros tuh kat aku 
sebab tuh statik je pegang bunga hihihihi








dua hari lepas birthday aku ,fareez nyanyi lagu birthday and penyu anta audio lagu birthday versi gitar .aku tertanya ,birthday aku hari ape sebenarnya .lagi lagi penyu ,tiga hari berturut dia wish birthday .malam kedua selapas birthday aku geram gila babeng dengan penyu .everytime asik dia je tido dulu ,bila aku nak tido dulu dia kacau and aku pon tak tahu kenapa isu "tido" boleh buat aku touching sangat HA HA HA .mampuslah ,esok lusa berbaik lah balik .

aku memang biasa minat lelaki tapi bila perkara sebaliknya yang berlaku .aku tak tahu buat ape .rasa janggal sangat.lepas birthday jugak ,aku dengan ex aku contact balik .ade satu malam tuh ,kiteorang berborak sampai dua jam lebih .sebenarnya banyak flashback .kenangan dulu ,disingkap kembali .rindu sangat zaman percintaan kami yang bertahun tahun tu *k,muntah ramai ramai* kbaaiiii .


No comments: