About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

result spm and gred LCCI

sila baca smbil bukak lagu asfan-tak cuba kembali dekat youtube k .hehe

result aku takdelah membanggakan ,payah untuk aku bersyukur.almaklum kkdg kita ssh nak terima hakikat. tak selalu kita kat atas tak selalu jugak apa yang kita kat bawah. Allah bagi aku result macam ni mungkin ade hikmah ,aku masih taktahu hikmah dia ape ,insyallah one day Allah tunjukkan jua.ramai yang menyedarkan aku ,menyedarkan aku erti bersyukur.siapa tak sedih dapat result yang tak membanggakan .siapa tak sedih tak dapat buat parents kita bangga.

Perinsip Perakaunan (A)
Ekonomi Asas (A)
Math (A)
Pend. Islam (A-)
Science (A-)
Add. Math (B+)
Bahasa Melayu (B+)
Sejarah (B)
Bahasa Inggeris (C+)

gred sijil LCCI (London Chamber of Commerce and Industry) aku hanya 4.

alhamdulilah jugak kerja kursus aku jugak berjaya mendapat gred memuaskan .tak sia sia stress siapkan folio and turun naik tangga mintak tolong cikgu .

mungkin some people cakap "eleh setakat folio akaun je pon" but bagi aku ,ia penting sebab aku buat atas titik peluh sendiri :) doakan masa depan aku cerah .doakan kejayaan kelak .moga dapat aku bahagiakan parents aku suatu hari nanti .yang penting tanpa cikgu ,result aku nothing .thanks dekat semua cikgu cikgu yang mengajar . aku mula belajar untuk bersyukur .kbai .assalammualaikum.

3 comments:

Cik Syiera said...

tahniah adik..:)

Nessa said...

tahniah :)

check out my post

http://knnessa.blogspot.com/2013/03/kepada-adik2-lepasan-spm.html

Jiera Taufik said...

thankss kakak kakak sekaliann :D