About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

kenapa rasa lesbian sangat ni.

yeay ,sebenarnya tajuk takde kene mengena pon ;)

lihat aktiviti di facebook seolah-olah aku sudah berpunya. itu hanya propa ,propaganda yang diberi oleh aku agar berharap dia tahu aku boleh je hidup tanpa kacau dia. tak perlu lagi call malam malam utk lepas rindu dengar suara dia. tak perlu rapat dengan kawan dia supaya dapat tahu kegiatan dia, tak perlu download timeline remover utk tahu segala aktiviti dia kat facebook. segalanya tak perlu .

hakikatnya,itu yang aku nak buat tapi walaupun hampir kesemua aku berjaya buat,aku still ingat dia,still ade terdetik rindu,sayang sampai tahap aku sanggup lupakan apa yang dia cakap kalau satu hari dia berubah fikiran.aku menyampah dekat dia,terluka,sedih tapi taktahu kenapa still berharap kat badigol soot (gelaran yang diberi oleh jun)

insyallah satu hari aku akan cuba mengatasi pembelajaran dia agar dia tak pandang rendah kat aku. almaklum aku sekarang punya sijil spm je ,result pon tak seberapa. buat apa aku nak pikir soal hati ,padahal aku dah ade kawan yang memahami .alhamdulilah ini dah mencukupi :)

some gambar agak kabur sebab penggunaan camera depan :p 
ingin aku tekankan ketinggian aku hanya 170cm .









p/s: mnyampah pulak aku dengan anak buah aku ni dah lah tidur umah
 aku seminggu ,nak berebut komputer aku pulak ,menyampah mengadu
kat bapak aku.saja nak mengeruhkan lagi hubgan aku dengan bapak aku 
yang dah sememangnya keruh .hampir sebulan jugak aku tak betegur dgn 
bapak aku.jilaka.sedihkan bila kita call bapak kita nak gtaw result,dia end call.
lagi sedih bila kita sendri  tatau ape salah kita kat dia.kbye .

No comments: