About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

kemarahan

aku tak bolehh terima kegagalan.aku tak pernah rasa gagal sebegini.rasa mcam down ,dan memerlukan beberapa hari untuk tenang.dah dua hari berlalu .aku boleh lupa kegagalan tapak dalam ujian jpj .aku boleh lupa tapi aku taksuka orang lain persoalkan. benci .benci sgt.aku tak suka .sangat sangat tak suka.

hari semasa jpj :

"kau tuh tak boleh punya mesti failed punya jpj ,tak reti bawak kereta .parking reverse semua tak boleh"-cik mun. mmg saiko gila weh ayat ni ,aku asik teringat je ayat ni smpai lah saat giliran aku amek jpj.bende tuh bermain weh dalam otak ,serious kacau gila .naik bukit je aku dah fail sebab ter-reverse. sedih weh sedih gila babi.naseb ujian jalan raya lepas.so lepas ni repeat tapak jela kan. then balik kantin dulu sebab nak jemput kawan aku,sampai sana ,iekin,onyang terus peluk aku.dorang tau aku fail. penyu pon dtg .aku sedih sgt terus menangis doh depan diorang .onyang tetiba "eh jiera yang selalu keras ttbe nangis ,terkejut onyang" iekin,"jieraaaa firstime kau nangis depan lelaki (sbb masa tuh penyu and azhar ade sekali) ?" aku mmg dah takleh pikir ape dah .menangis buat aku rasa better.

balik rumah zahid call ,aleh aleh call je terus cakap "nangis ah cepat" ehhh dia ni .aku tak suka sebenarnya nangis depan org ,aku tanak org pndg aku lembik .kecuali kalau aku dah selesa dgn sesorg tuh ,aku mudah menangis depan org tuh. thanks zahid sebab buat wa gelak. wa minta maaf sebab wa terlalu nakkan hariz smpai wa harap yang lu hariz tapi lu tetap lu ,zahid tetap zahid dan tak akan jadi hariz .wa faham tuh .kenapa hariz tak seperti crush kwn aku yang terus cakap direct bahawa dia tak dapat terima aku .

sehari selepas jpj :

kantin tak cukup orang ,iekin kena balik kampung ,acik zah pulak ade hal ,kak ipar dia meninggal. so kiranya banyak kerja yang perlu aku buatkan .then smpai part cik mun menganjing pasal jpj semalam .aku dah warning awal awal ,aku dah tanak siapa siapa ckp pasal jpj tuh .then part paling sakit hati ,

cikmun : kalau pandai mesti pass kalau tak pandai mestiii ... nedi(penyu) jawab ah.
penyu : tak pass lahh .

aku terus hentak mangkukk tuh ,aku dah bengang tahap babi dah .then penyu pndang aku and ckp "weh cik mun cakap pasal kau ke ,serious aku tak tahu .aku main jawab je " aku dah tak peduli ape ,aku cmpak sarung tangan kat diorang ,aku lari masuk bilik air ,nangis puas puas kejap after that amek handbag terus jerit nak balik .onyang kejar aku *terjadi mcm citer hindustan* onyang jerit mrah penyu ,muka aku yang tgh teresak-esak tuh ,aku tenung je muka penyu.sakit sgt hati .dia cakap taksuka muka aku muncung lah ape,tp dia buat aku sedih .sakai ah !

onyang bagi aku amek angin sekejap tapi pukul sepuluh kena balik ah.masa aku tengah cuba redakan hati aku, tahu pulak cik mun and penyu call aku mintak maaf suruh balik kntin cepat sebab tak cukup orang. then aku dengar mcm azhar suruh penyu tegur aku pasuh penyu jawab,dia takut nak tegur .petang tuh azhar tgh angkat brg nak msuk stor dia pandang pandang aku ,then onyang jerit suruh dia mintak aku tolong angkat barang sekali.pasuh azhar cakap dia takut aku marah kalau mintak tolong .time tuh kelakar gila, penyu and azhar takut dgn aku .garang sgt ke aku en *sigh*


No comments: