About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

pet-sis pet-bro

wajahmu melodrama hatiku...-brainstew #np

tidak dinafikan 24jam always igt dia .lagi lagi novel yang sedang aku baca sekarang ni ,"penunggu cinta" ini first novel seram aku beli .nama hero dia sama dengan crush aku and betapah gopohnya aku beli bila nampak nama hero novel ni hingga tak sedar buku tuh koyak .but itsokay ,aku still tatang bagai minyak yang penuh buku tu.muehihi

ouh ya main points aku sekrang ni bukan pasal crush aku .no no no .main points aku sekarang pasal adik angkat .jujur diperkatakan ,aku ade adik angkat laki and perempuan .yang lelaki ,dah lama aku campak jauh gara gara cakap melulu aku kejar publisiti dgn nama fai (farizal marlias)dah lah beriya lamar aku jadi kakak angkat dia ,lepas tuh perangai mcm cb .tah ape lah hidup dia skrg hidup ke tak lagi ,ckp aku kejar publisiti ,abis dia ,copy paste status orang ? kejar liker ? ape jadah semua tuh?

ouh dik ,lu bru kenal gua ,lu ckp cmtuh ,lu tak tahu ,dulu fai ni buah hati pengarang pundi jantung buah pisang tepi bilik aku ni .cuma sejak dia cakap nak kawen ,aku dah kurang berminat dgn dia .aku down dengan crush aku saat tuh ,sebab tuh aku cuba meroyan kat fai balik ,pakai dp dia ,cover photo dia sekurang kurang aku dpt lupakan crush aku tuh(tapi tak menjadi) .dulu masa aku clsh dengan ex aku ,aku buat cara cenggini lah ,obses dengan fai ,sibuk nak jaga kain fai .lelama aku lupa untuk stalk kehidupan ex aku and alhamdulilah ,aku dah lupakan dia ,dah takde setitik perasaan lagi dah kat dia .so wahai adik si penunggang kuda harap paham ler .

next ,adik angkat aku yang perempuan ,ya ,aku tahu aku lama dengan dia ,and aku dah tak igt bape tahun dia jadi adik aku *malas nak kira* selama ni dia rajin bagi hadiah ,ya terima kasih aku hargai .dapat hadiah memang best tapi sometime hadiah tuh tak jamin ketahanan sesuatu hubangan kan ?sometime hadiah tuh sebagai alat untuk merabunkan hati utk menilai keikhlasan .tak guna anggap aku akak angkat kalau dengan aku tanak berkongsi masalah tapi dengan orang lain beriya sakan ,mesra .ape guna panggil aku akk padahal kau lebih utamakan perasaan org lain .rasa mcm aku takde function jadi akk kau .aku sendiri tak canang bagitau yang kau bukan lagi adik aku tapi kau heboh cerita kat org .hati cepat berubah .haiss

tiba tiba hilang rasa sayang as adik kat dia secara menyeluruh .kbai .

No comments: