About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

malu ! malu ! x_x


sabtu lepas, mcd call suruh masuk kerja balik .takde orang katanya .hari pertama okay ,tapi hari kedua ,tak okay .aku kena jaga DT (DriveThru) dengan budak lelaki yang merupakan musuh dunia dan akhirat aku tuh.serious benci tahap dewa .bayangkan aku boleh terus demam panas lepas seharian kerja dengan dia .eish ,benci betul kat dia.

kerja dengan enemy kan ? mmg tak ah nak cpt en dengan kelam kabut dia lagi .so dipendekkan cite DT tuh terus jem au .then ade sorang ketua krew ,dia tolong ,tah mana silapnya ,dia terjatuh and aku tersambut pulak ,bajet kuat je nak smbut dia yang berat tuh .dah sedar tuh ,cepat cepat lepas tangan .kang tak pasal pasal kena cop gatal walaupun tuh tindakan reflex .

second ,ouhmaigod ,ini serious lagi lagi memalu-malu-malu-malu-malu-kan .aku sekrang kerja kat kantin sekolah .aku mula kerja pon lepas aku behenti keje mcd .dulu aku pikir penyu (nedi) and epi (dah tak kerja lagi) je yang selalu cari points nak gaduh .okay ,sekarang ni tambah lagi seorang nama dia izmie (anak tauke) ,aku panggil dia miemie .ya Allah ,dia tuh ,nauzubillah .rasa nak bunuh kerat dua belas je -.-

ni semua sebab harituh dia whatsapp dengan eeqa lah .eeqa pulak memandai ckap aku single kat dia .dia pulak balas "keling pon tanak kat dia" astaga marah tahap dewa sungguh .lima hari lepas dia hantar whatsapp camtu kat eeqa baru lah aku dapat jumpa dia .eeii geram tahap dewa .dah cubit banyak kali pon still tanak ngaku .dah ugut dengan pnyapu pon still tanak ngaku .kebetulan time tuh mak dia dah mcm marah suruh dia pergi beli air untuk jual en so terlepas lah dia .

esoknya (hari ni) kebetulan eeqa datang kantin .eish memang aku tarik eeqa ah siap bawak bahan bukti (whatsapp) aku cari dia smpai ke dalam bilik sebab iekin kata dia tgh solat. aku nmpak dia tgh dok menyandar nyandar kat katil tuh .aku ckp ,aku tak kira dia ade air smyg ke hape ,nanti dia boleh pergi amek balik.skrg ni aku ade bahan bukti ,dia kne tgok and mintak maaf cpt .

dia still tanak mintak maaf ,dah puas aku cubit satu badan dia ,dah mcm udang kena bakar dah dia tuh tapi still tanak mintak maaf .aku suruh eeqa stay sekali risau orang pkir aku buat bukan bukan ,tapi serious kenapa aku tak terpikir nak amek video tadi ,kalau tak boleh ugut dengan vdeo "penderaan" tu .dah geram thap apee tah sebab dia still tanak mintak maaf ,aku rebutkan je fon dia tuh.aku pegang ,aku memain tekan ,eleh aku bukan nak tahu sgt pon dia txt or bbm ape en ,mcm lah aku heran sgt .

then dia sibuk mintak fon dia ,aku pon mcm nah nah *nak prak konnonya* last last tercampak keychain tuh kat mulut dia. and aku pulak terlupa dia lelaki aku pon ter----- utk ckp sory .ye ah selalu kalau aku pukul geng aku ,msti aku terus hug dorang utk say sory .tapi ni ...bukan muhrim... depan mak dia.. aku terus tolak dia .dia ke sana aku ke situ ,ouhmaigod malu gila ,aku cakap sory kat mak dia and dia .aku pon terus pulangkan balik fon dia .

aku halalkan jela "mintak maaf" dari dia.ttbe masa tgh busy tak busy sangat tuh ,dia mintak maaf .dia ckp "i'm sorry" amboi nak jadi amir maharaja lawak ke cmner .dah mintak maaf tuh dah lah kan ,aku bukan suka orang mintak maaf banyak kali kat aku ,kalau aku buat kat orang takpe lah en .ni tak kat twitter pon nak mintak maaf .konon mintak maaf dengan keikhlasan ah ape ah .eei bila disuruh tanak dibuat nya, bila tanak ,dibuatnya banyak kali .masalah otak dia ni -.- dari mula dia balik dr sarawak smpai skrg asik nak bertumbuk je .lega hati kita ni ,mggu depan dia dah balik smbg blaja xoxo

ya Allah sumpah serious tak sengaja semua ni .hz gua serba salah dgn lu .tolong jangan reject gua .please please *muka serious* nak je call dia, cerita mcm dulu dulu en ,tapi malas aih ,dia tuh kalau dah ade kat kelantan sindrom sombong dia annoying tahap langit ke tujuh -.-

No comments: