About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

penangan tamat sekolah "perubahan hormon"

sedang tidur nyenyak bermimpikan seekor hamster yang bertemakan black mental .sedang aku hendak bagi makan. tiba-tiba........

"katakanlah padaku kekasih andai kau punya perasaan sepertiku...agar kita bisa bersama..tolong jawablah kasih..jawablah perasaan hatiku yang menebal ku selalu terbayang senyumanmu .."

ringtone hazama menyebabkan mimpi aku terhapus .tak sempat aku nak bagi hamster black mental aku makan! arghhh ! mgkin dia dah mati di ngap kucing sebab masa dalam mimpi tuh aku lupa nak letak dia kat dalam sangkar .

kedengaran suara lelaki di corong telefon .ouh ya ,aku diam untuk mengecam suara .ouh .fareez.haha aku lupa lagi save nombor rumah dia .dia call semata mata nak wish happy new year .aku tak fokus sangat happy new year .aku terus tanya pkul brape .ouh dah pkul 11.30 .sebelum dia call aku ,dia dah call kawan kawan dia yang lain untuk wish new year .tahukah anda ,buat apa kecoh smbut new year padahal masa tahun baru islam tidak disambut sebegini rupa ?

sekiranya awek fareez membaca ini percayalah kami hanyalah berkawan bertumbuk bergaduh sahaja :) tidak lebih dari itu .bukalah mata .kalau lah akk ade niat nak hancurkan hbgn korang .dah lama akk buat .tahukah anda ? saya amat menyukai crush yang berada jauh di mata dekat di hati itu ? ya yang berada di utara sana .setia menanti dia ? tahukah ? tahukah ? hahahahaha .

kalau sekalipun akk nak mencari boyfriend akk tak plih lahh laki jambu .akk suka yang ade janggut .muka jambu jambu ,mata sepet ni .haha kureng lah sayang oiy :)

sudah habis mukadimah aku .marilah kita ke point sebenarnya .

panjang jua mukadimah aku kan ? haha .sebenarnya aku pelik dengan diri aku sendri ? haha inikah penangan habis sekola ?adakah ? adakah ? aku pon tidak tahu menahu .

tahukah anda aku mudah menangis skrg ini ? baru tgok drama ,mak dia meninggal lepastuh ade adegen putus cinta .aku dah boleh meleleh .eh bukan itu sahaja .baru baca novel ,part hero dia terpaksa tinggalkan heroin ,aku dah meleleh .smpai ade part si hero nak melamar si heroin ..aku pulak yang berdebar ?

tahukah anda sudah ramai ckp suara aku lebih feminin ?terbukti lagi selepas aku baru lepas call kawan aku ,yang dah lama sangat tak contact .dia menjerit "jieraaa !suara kau mcm gadis!" aku mcm o.0 blushing ? hahahaha. dia sempat lagi cakap " baguslah jiera kau dah tukar hormon ,cuba kalau kau yang dulu .aku rasa kau takan kahwin sebab semua laki takut kena belasah dek kau" adakah aku kasar sgt sebelum ini hinggakan syaiful berkata begitu ? 

bagi aku ini perubahan negatif sebab aku rasa diri aku terlalu lembut walaupun tak selembut pondan tapi bagi orang lain ini adalah perubahan yang pasif ? okay ,bilalah aku akan berubah untuk sering bangun awal selepas ini ?

mesti ade yang tertanya ape yang terjadi dengan mamat yang aku bergaduh tuh kan ? ouh dia dah mintak maaf dkat wani .yela mmg dia sakitkan hati wani SEORANG je kan ? haha takpelah .aku sbnrnya dah ikhlas maafkan dia walaupun sebelum ini aku bernekad takan maafkan dia smpai mati .dan aku telah pun berhenti kerja gara gara manager dah tak letak nama aku kat jadual kerja takpelah aku pon nak mencari angin baru .haha .kbai .assalammualaikum :)

No comments: