About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

D' end


eeqa dengan ikhsan dah selasai .jun dengan hazwan juga dah selesai .eeqa sudah berhenti bagi harapan dekat ikhsan dan ikhsan pun sedang cuba mencari pengganti hati .jun sudah pon confess dengan hazwan dan skrg telah move on dgn haziq .sekrang tinggal iman dgn danial ..ouh tak lupa juga aku dengan hz .iman dengan danial ,masing masing dah tahu isi hati memasing, tinggal nak dua tiga tapak je lagi .aku ? haha menunggu saat di-reject . igt tak entri " move on "(click) tak mudah pulak nak buat sebegitu .ape dah jadi ? erk serious kadang kadang sebelum tidur mesti aku type something then forward kat geng aku ,kat situ aku ckp ttg......ahh ,k ,biarlah secret antara aku dengan geng aku .mama tahu pasal bende ni .mama just say "hidup kau ni panjang lagi " "emm ,maa i love him la.... " . kbai .

kadang kadang apa yang kita harapkan tak semuanya dapat so aku dah sedia dgn jawapan negatif (based on his body language )

No comments: