About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

bye bye mcd :)


baru perasan aku seperti statement diatas .alhamdulilah aku dah tak berharap sangat kat dia lagi .k,abaikan .jyeah ,sekarang ni aku ,menghabiskan masa dengan kerja di mcdonald tesco seremban dua .persetankan lah boikot boikot bagai tuh ,aku tgok ramai je lagi yang membelinya .as long duit gaji tuh still halal .kalau betul benci sangat dengan mcdonald why kerajaan tak hapuskan sahaja perniagaan perniagaan mcdonald yang rancak membangun skrg ni ?idk lah .ini isu sensitif .baik diam .haha .okay ,mama suruh berhenti kerja and amek kelas IT .ouhgosh .takpelah as long mama support elaun duduk rumah HAHAHA .


(klik gambar untuk memudahkan pembacaan anda)
terpulang kat hak & pendirian individu dalam hal ini .
*ceh cakap macam orang tua*
peace (Y) kbai 

2 comments:

-meeSUPERGIRL- said...

mee pun dah tak pg dah mcd skg . tgk dr jauh je . haha . tp bila dpk kan balik cmane nasib pkerja kat sana? owner dy? semua owg kita . malaysia. tah laa .. mee xpndai nak ckp pasal neh . huk..

Cikgu Fikri said...

wah..
amik kelas it..
bagus.. :)