About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

4 days to go

isnin selasa rabu khamis .

hari khamis .hari yang ditunggu-tunggu oleh semua calon calon spm 2012 yang masih belum merdeka . especially budak budak ekonomi asas .budak yang bakal menjadi peganti tan sri dato' sri dr. zeti akhtar aziz *berangan* tepat pukul 4 petang .okay tambah 8 minit utk pengawas mengutip kertas .jadi, jam 1608 tarikh dah hari keramat bg kami .dimana kami telah merdeka merdeka merdeka merdeka merdeka. dengan itu aku berharap kami merdeka dengan jayanya yg bermaksud result akan cemerlang gemilang dan terbilang HAHA

hari ni ,lusanya ,selasa ,tulatnya rabu mgkin hari terakhir aku menjejak kaki kat libry seremban .ouh pak guard sana ,ouh makcik kaunter disana .jangan merindui daku ini :) *perasan* yang paling penting .member member study group aku.woo jangan rindu aku haha and aku akan pastikan aku pon tak rindukan korang .yang pasti peneman setia aku kat libry eeqa and danial .haha

ouh yaa ,agak gelabahkan aku harini .aku mengalami masalah ehem ehem .masalah yang biasanya perempuan malu berkongsi dengan laki .hahaha .tapi siott -.- danial dapat mengesan .ciss malu gakk ah .rasa mcam tanak wujud lagi kat dalam dunia ni .dalam dunia ni ,kalau lelaki hanya abah and abang je ahhh yang aku boleh kongsi masalah bila aku ehem ehem HAHAAHHA .K DIAM .mgkin kelebihan dia ade adik bradik perempuan so dia mcm cool sikit kot -.-

dia tahu cerita pasal aku dengan crush aku .selain nabil naufal bin mohamad idrus tuh *nabil sila bangga aku hafal nama penuh kau* danial juga tahu .aku minat lelaki so opfkoz aku kena minta pendapat dari lelaki en ? haha .alhamdlulih ah .dorang bg sokongan agak positf and nabil pon siap bg amaran kalau crush aku tuh wat hal dia nak pukul HAHA .btw eeqa pon thanks ahhhh jadi orang tengah serta merta :DD  sayang eeqa :*


aku syak dia dah tahu .aku rasa tak perlu nak confess ,siapa lagi kalau bukan "dia" kalah game secara beramai ramai. aku suka kau serious tak tipu .insyallah aku tunggu kau .tggu kau mulakan dulu .hahaha .

and last ,orang yang baru dapat hadiah dr aku td ,jadi diri sendri .jangan biar orang tindas kau .jangan biarkan asik kena drop je :D lawan weh, lawan .lawan mcm mana aku selalu lawan cakap korang HAHAHHAHA jangan biarkan orang lain buat kau rasa rendah diri .kalau asik rendah diri je ,bila nak sama tggi dengan aku en :P haha .kbai

No comments: