About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

burfftt dayy .frien .


Namanya atheeqa artini binti azmi .aku sendiri tak tahu macam mana aku boleh rapat dgn dia .mungkin disebabkan ex besfriend kami yang menyebabkan kami jadi rapat .itu sejarah hitam .rasanya tak perlu diungkit .part yang paling best bagi aku .bila semua budak melayu kelas aku huru hara .masing masing gaduh sana sini.

Aku sendri tak perasan dalam kecoh gaduh tuh ,ttbe aku berjaya mendapat geng baru .aku sendri tak pernah terpikir aku boleh rapat dgn diorang .for information .ni dah hamper kali ke empat aku tuka geng .hahahahahahaha .pertama ,sebab aku rasa aku tak ngam .diorg lembut sngat .kedua ,sebab diorang dah beralih ke kelas sains and aku rasa mc made jurang disitu .third,sebab diorang kutuk belakang .forth , yang sekarang ni .aku harap kekal smpai mati .tak sabar nak tgok masing masing berjaya dgn kehidupan masing masing and dukung anak disamping suami tersayang HAHA.

Harini bufday dia . 27 October 2012 .kite orang memang gila rancang ah utk bufday dia .suruhnya buat hari ahad tanak ,tapi nak jugak buat hari sabtu padahal dia dekat perak tuh then kelam kabut .ape yang dirancang semuanya hampeh .aku marah gila babeng dengan eeqa .tak peduli dgn bufday dia harini. Aku peduli ape , bia dia ingat smpai ke tua .mana taknya bape kali cakap cancel tapi last last buatnya jugak .dah smpai city park ,boleh dikatanya eeqa still dekat kL .mana tak mengamuk aku kat sana .nak mencarut pon tak sempat .last last nak tenangkan diri .aku ajak dorg pergi mamak .

Dekat kedai mamak tuh ,eeqa call aku .chett keluar lagu hazama-aku mahu dia .haha k,itu tak masuk . dsbbkan bengang aku tak angkat .then virus call tuh pergi dekat iman ,seterusnya jun dan wani .aku dah siap siap bagi amaran ,jangan angkat call tuh .semua tgok je fon masing masing .then eeqa call lagi .jun dgn iman ,membebel suruh angkat .wani pulak sibuk menikmati roti tisu dia .aku da malas dgr dorg bising aku angkat.

Taktahu kenapa ,bila dgn diorang aku senang beralah. Kalau tak ,haram aku nak dgar .kalau cakap satu ,satu lah .jangan harap dua atau tiga.kalau tidak ,tgok lah macam mana aku naik angin .

Eeqa tanya dekat mana bagai .aku cuba control suara .aku cakap yang kiteorang dah tanak layan dia ,dah tanak kawan dgn dia .suara eeqa time tuh mmg sedih habis lah .serious nak gelak time tuh .tp aku harus control .eeqa tanya sebab tuh ke korang semua tanak angkat call aku .aku mcm .... tah bagi aku lima minit then aku mesej kau .

Lepas aku call ,kiteorg tggu dia .aku dengar dia jerit “yeayy” .haha. time tuh mmg barai ah .serious barai.dah berkumpul tuh .aku sorok dekat belakang .kononnya nak buat surprise. Kononnya jelah kan .last last eeqa nampak gakk .masa tuh wani tak tahu yang kiteorang buat surprise utk dia sekali .dia punya muka time tuh macam takde perasaan !!! eeqa je macam malu malu babi -.-

Okay cuci mata dgn gambar gambar ni kayh.tanak tgok sudah .tak paksa J









p/s: wani balik awal so taktahu reaction dia bukak hadiah cmner -oo-

Wani ,aku tahu kita selalu berebut kuasa.kadang kadang aku tak puas hati dgn kau ,kau pon selalu tak puas hati dgn aku .bezanya kau dgn aku ,kau beralah ,kau tak pendendam mcam aku .tapi aku tahu ,semua orang ade hati ,semua rasa sakit hati . kau perlu tahu ,aku nak buat kerja sebab aku tahu kau penat .semua kerja kau buat .kkdg kau kena jadi selfish supaya orang tak pijak kau .kau ada asma ,kalau boleh aku tanak kau penat sgt .kang nanti kau sakit ,kuranglah member utk aku carik gaduh .


Aku mmg  tak pandai nak tnjukkan yg aku sayang org tuh .serious tak pandai .tapi aku suka buat orang yang aku sayang tuh jealous ,sakit hati bagai .bila korang sakit hati ,jealous .aku rasa macam .arghhh heavennya .sebab kalau korg tak syg aku tak mgkin korg akan skit hati ,marah and jealouskan ? hahaha .kbai .

tingginya aku .haha .
setiap diaorang ni ade perangai yang sendiri .ade yang kuat sentap ,mengalah ,simpan dalam hati ,degil ,panas baran .aku harap perangai ni bukan punca kita berpecah satu hari nanti :)

No comments: