About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

selamat tinggal fai

ini mgkin entri terakhir buat fai and lepas ni no more fai fai dalam blog ni lagi .

"jun,aku sedih tayah pujuk" "tayah lah sedih meh aku kesat air mata kau"

sentap hati bila tgok orang yang kita minat menyatakan hasrat untuk berkahwin .err sedih sedihhh !semua orang sedia maklum aku ni mmg minat gila kat fai. masa mula aku minat dia ,aku dah tahu dia pernah kena tangkap khalwat.err tapi semua orang pernah buat silap kan ? so tak salah bagi dia chance .mgkin dia dah insaf and berubah .

then sejak perlawanan bola dgn ape tah aku pon dah tak ingat .nama fai meningkat naik .sampai jadi trending "farizal marlias" pergh perghh wa terus rasa tergugat .wa rasa nak kawan dengan dia jadi tipis .lagi lagi wa ni perempuan .kompem dia pkir aku nak mengurat dia .hew hew hew padahal mmg pon .

serious minat dia gila gila sampai ramai yang meluat and jadi mangsa nya fai ,kerana dapat musuh tanpa sebab.aku pertahankan dia if org ngumpat dia ,sanggup patah balik stadium bila nampak dia .er pandang dari jauh ah .tak berani nak jmpe depan depan .walaupun kes mahkamah dia jadi isu ,aku masih berharap kat dia .hew hew .

tapi tuh semua dulu .selepas kakak aku post link kat wall menyatakan fai dah bersedia menikah dgn perempuan tuh .rasa macam nak terjun katil pura pura mati lepas tuh pura pura hidup balik seolah tak ade ape yang jadi .hahaha .


serious gambar fai banyak gila lagi lagi adik angkat aku menambahkan koleksi gambar fai .dulu gambar fai bersepahh .dekat dalam purse ade tiga gambar dia .setiap kali kalau bosan ke hape ,den tenung lama lama gmbr fai tuh dengan harapan den dapat jumpe dia and bergambar dgn dia .

disebabkan fai bakal jadi semua orang and aku terlalu terkejut hingga terus hilang suka minat kat dia .jadinya gambar gambar fai tuh wa simpat semat di dalam kotak yang beriben :)

2 comments:

Nurul Iman said...

sabarlah...perempuan yg baik, tuk lelaki yg baik...insyaAllah, fai akan dpt lelaki yg jauh lebih baik untuk fai..=)

Jiera Taufik said...

"insyaAllah, fai akan dpt lelaki yg jauh lebih baik untuk fai..=)" kenapa mcm pelik je bunyik dia .hehehehe