About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

taksuka tapi tak berani ?

tadi masa dekat turf hoki sementara tggu cikgu PJ datang, iekin tarik aku .dia cerita something .ini bukan cerita pasal boyfriend mahupun pasal fai .cerita pasal budak bawah atau bahasa sainstifik ,JUNIOR. iekin cerita bdak tuh cakap "bila lah form 5 nak abis sekolah ?" kalau aku ada kat situ komfem aku akan jawab " bila kau akan berhenti dekat dgn org yg rapat dgn aku ?" kalau mula mula tuh bole terima kebetulan .tapi sampai dah dua tiga orang kau amek .mcm ... haih kita ni hidup jangan suka kutip ex org , ganggu hbgn org tau . :)

kenapa perlu takut nak pandang muka aku ? kenapa nak tnduk bagai ?takut satu skola benci sebab carik pasal dengan aku .k,aku bagitahu elok elok eh .aku ni bukan sesiapa kat skola .nak kata back-up ramai ? aku rasa takde .konsep "taiko besar" tuh macam tak masuk tahu ? lagipun kalau orang yang pandai jaga perasaan org lain ,dia mesti pikir ape risiko dia bila buat sesuatu benda ?nak nak lagi rapat dgn ex-,bestfriend- org lain .

aku rasa aku dah tahu cerita A-Z .saje macam buat taktahu .bia lah nampak bodoh dari membodohkan orang .lagi sedap dengar dari mulut org tuh dari dengar mulut orang lain .iekin cakap jangan buat dia (ex adik agkt) menangis lagi ,kesian kat dia .aku pon tak ingin buat dia nangis ,terpikir pon tak .tapi salah dia ,dia yg mulakan ,kenapa tanak ngaku ,kenapa berani ber-sumpah .bila aku dah suruh ber-sumpah tuh maknanya aku amek serious perkara tuh .aku bukan lah pemaaf tapi sekurang kurang aku jenis yang bertolak ansur .aku boleh trima org yg da melakukan kesalahn .kita manusia mmg tak lari dr kesilapan .tapi jangan ulang balik.

"jiera perasan tak masalah ni semua macam nak uji kau .masalah datang bertubi-tubi bila kau nak amek trial"
-tasha

bukan perasan dah .mmg aku rasa .nak nak lagi sorang budak kelas aku tuh kan ,saje tambah tension aku bia trial aku gagal kan ?nak kata dia jealous sebab cikgu tak target dia A or jealous sebab aku blaja main main tapi still score lg tnggi(walau tak berapa tggi) dari dia ? hm .buang laweh hasad dengki kau tuh ssh ilmu nak masuk weh .walau kau tak tnjuk ,aku still dapat baca .senyum bila aku kena marah ? buat muka bila lalu depan aku ? itu dah cukup tnjuk kau still tak puas hati dgn aku kan ?

sila lah abaikan aku ni .jangan lah rapat dgn org lain semata mata utk kesenangan sendiri .tak sangka aku dapat jmpe org yang parasit ni pada tingkat umur yg agakk muda *ceh ,poyo haha naseb lah pandai bodoh orang tak boleh dipindah milik ,kalau tak rasanya semua ilmu aku yg sikit tuh dia curi .lansung apepon tak boleh .

eh ,sape yang comment entri yang lepas pasuh bagi link gambar ?thanks sangatttt ! baik nyeww hati andaa .
alaaahaiii comelnyee .lagi lagi gambar fai pakai baju kuning tuh .awrrrrrrrrrrrrrrr !

No comments: