About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

tade idea letak tajuk ape HAR HAR HAR


daaa ~ problem da setel . aku dgn aida dah berbaik tapi dgn tepet .em .tak mgkin kot .seperti aku cakap sebelum ni .kawan ape yg kutuk belakang .nak kutuk .kutuk depan depan lah kan ?? mcm ckp aida ,bia sakit dgr dr mulut org tuh sndri dari dga drpd org lain.

eyla besfriend wa .bodohnya wa tak hargai dia dulu .tapi skrg .insyallah .dia everything .org cakap aku tak mature gaduh dgn tepet .kalau betul aku ta mature ,aku takan tegur dia banyak kali .hm. im try to be professional :) anggap semua tak pnh jadi ? wow ,aku bukan compter yg sekali delte forver delete .

tgok muka adik aku ni .damn you .rasa nak hadiah kaki sebatang . 

this is my abang . 

kayh nampak tak anak bujang si macek timah n pacek taufik ni putih putih belaka.
tapi tang aku ?golapp .aset aku hanya lah hidung mancung ni jo .ouhya .lupa plak .aku ade akk .hm .
dia pon putih gak .k ,sonang cito aku ni sesat gelap .nampak tak ,dari adik bradik je ,aku da mcm terpinggir dr segi warna kulit .

tapi bak kata PM kita ,warna kulit bukanlah penghalang ye dlm sesuatu hbngn *jap ,bila dia ckp cmni ? haha sesuka kau je kan jiera petik nama PM *  so chillek ahh .gelap gelap pon manis en ? kalau tak takan jiran aku yg putiih melepak pon jeling jeling kat aku #perasan 

aku tak tahu tang mana ttbe masuk pasal warna klit ni .bukan tadi bukan ckp pasal friendship ke ? k ,nampak sgt aku da malas care sape kwn sape lawan .haha .

k sekarang nak habaq mai ,
MY EX MINTAK GETBACKKK !!

aku da try bekeras dgn dia . tapi dia balas "kau garang mcam singa betina pon tapi kau manja .aku tahu sebab aku pakwe kau"  k ,ayien.. bukan pakwe eh . ex k ,ex .haha . da lama dgn dia 3 tahun .tapi tah lah .aku sendri tak paham dgn diri sndri kejap rindu ex ,kejap suka fai .kejap suka hawish so ikut jela aliran masa .ape jadi ,jadi lahh 

2 comments:

nana kamarul said...

hahaha. entri dah bercampur gaul macam nasi campur. Hehehe. Anyw, ala ape salah jadi sesat sikit. That's what makes u special for the rest. hahaha

jiera said...

tuhh ah sbnrnya malas nak buat lain lain entri so gabung 3 in 1 terus HAHAHA
special ? erk erk macam tak je .selalu kena sakat ade ahh . HAHAHA