About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

mengeluh *

auchumm auchumm ! x(
weh dah nazak ni .nak tulis wasiat haaaa -.-

kecik hati dengan HEM tanak kawan dengan HEM ,pergi jauh jauh sikit .tanak tegur tegur HEM lagi !

tanampak ke saya ni tgh basah kuyup .suke hati lah nak naik ape pergi sekolah .kalau betul saya accident time amek spm ,saya boleh buat ape .dah mmg takdir mcm tuh .aku gerak dari rumah belum hujan lagi ,sampai kat taman permai tuh baru hujan .basah kuyup sampai sekolah .arghh cikgu tak memahami .ade sebab knapa saya tanak bapak saya hantar and cikgu pon asik padang dari sudut negatif je -.-

aku bawak motor g skola ,aku boleh balik pkul brapa yang aku nak .aku bole emergency stayback .aku tak perlu kena maki depan org ramai sebab membuatkan bapak aku menunggu .cikgu sangat tidak memahami . baru firstime aku ta dtg kelas ekonomi ,dah kena marah -.- benci benci arhhhhhhhh

cikgu igt saya ni hape ,budak bdoh ? cikgu ,saya tak perlu cerita kat org ramai yang saya tgh study ,saya tak perlu ceritaa satu kampung yang tgh buat revision -.- yeh mmg betul saya kuat memain tapi tuh bukan menunjukkan saya ni tak amek berat pasal pelajaran . saya ade style sendri .dah ah malas na cito .mcm HEM baco blog ni -.- #StillKecikHatiNi!

harini cikgu semua mcm mendera aku wehhhhhhhhhh =.= aku dah ah kuyup ,duduk bawah kipas ,naseb lah budak belakang memahami aku dorang dgn baik hati je tutup kipas belakang. tapi cikgu ? dia bawak eh masuk lab ict .oumygoshh sejuk eh .aku rasa dah jadi ayam beku ah -.- na berak pon cikgu tak bg .kejam weh kejam sungguh!

balik sekolah terus pergi klinik . dari sekolah ke senawang .aku rasa mcm nak tertdo je time bawak motor -.- smpai kawasan snawang kena babai dek mamat moto .aihh dasar beruk mak nyeh tol -.- aihh kan best kalau fai yang babai kompem sihat terus.hiwhiwhiw .*gatal* bodek punya bodek pak cik aku ,akhirnya dapat gak MC .fuhh naseb mintak MC utk esok ,skrg ni pon dah meleleh ahh .rasa sejuk mcm tgh ade kat dalam peti ais -.-

(rasanya dah bole abaikan seluar monyet tuh.HAHA)
tadi masa HEM marah aku senyum je wat muka ala ala comel ,tuh pon dia nak marah .
aku sedekah senyuman pon ,tanak .haihh lah HEM .sombong -.-

No comments: