About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

jadi suami pada umur 16 .woowww !

sadis hati wa bila fai a.k.a farizal marlias jadi trending di twitter gara gara kecekapan menjaga gol.sadis weh sadis .jealous ,sedih ,marah semua ada lah .k ,aku bajet macam girlfriend fai je .hm. fai kalau lah kau tahu aku minat dr zaman org ta kenal kau ,kan bagus :/

k ,tutup cerita .skrg nak cerita pasal budak 16 tahun and 14 tahun kahwin .pergh perghh perghh ,wehh aku ni ponn tade boiprenggg.memang tabik gila lah dekat diorang ,berani amek risiko .bagus bagus .korang da elakkan masiat .kompemm syaitan menangis melalak lalak dekat tepi longkang .syabas k ,syabas .

tapi tang nafkah zahir tuh idk ,pandai pandai lah yeee . photo shot korg sweet gilaaa kott .haha 



 aku pikir movie je yang kahwin muda .k,realiti pon ade .k ,dik nanti nasihat nasihat lah bini awakk tutup ape yang patut .haha :D

cakap pasal kahwin muda ni teringat aku bila si bedah menangis bila tahu sharuain(player bola) dah kawin .dah beranak pinak orang tuh ,si bedah ni baru tahu dia dah kahwin. k,aku tak tahu macam mana rupa aku bila dapat tahu fai kahwin ,rasanya banjir seremban ni .HAHA

member aku ade cerita ,kawan kakak dia dlu minat sangat sorang artis ni dari zaman sekolah .lepas abis sekolah ,dia join group fan artis tuh .disebabkan terlalu follow ,jadi lah satu harini ,hari beruntung beliau dimana artis tuh dan dia bertukar nombor dan alhamdulilah dorang dah berkahwin pon .maka ,konklusinya kawan aku pesan supaya kalau ade jodoh ,tak kira status sesorg tuh .dia pon bagi harapan supaya setia menanti fai .hahaha

walaupun adik sedara fai satu skola dengan aku ,itu bukan jalan mudah untuk mendekat diri dengan fai .kang tak pasal pasal kena cop perempuan miang lak kang ,kalau betul ade takdir untuk aku rapat dgn dia ,ade lah .kalau tak .redha jela .hihihii

eh melalut lebih lebih pulak .k ni vdeo pasangan pengantin muda tadi :

No comments: