About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

HAPPY BIRTHDAY FAI !



Mohd Farizal Marlias kelahiran anak Pahang .
dulunya hanya bermain di padang kampung tapi sekarang menjadi Keeper Negeri 9 dan juga keeper Malaysia.Lahir pada 29 June 1986. Sangat simple dalam pakaian .Menyukai perempuan yg bersederhana,jujur,bertudung ,baik hati dan menghormati keluarga beliau .



Happy Birthday to you ,
Happy Birthday to you,
Happy Birthday to fai omey omey .
Happy Birthday to you babe !


May Allah bless you :D

faiii ,ade lagu untuk hang ,khas aku gubah sendiri ni !
sila nyanyi ikut rentak lagu "untuk dia-sleeq ft najwa latif"

untuk mael untuk mael untuk mael ,
engkau punya gaya ,walaupun sederhana ,
bukan janggut yang aku pandang saja
mungkin kau lihat ku ,banyak gila gila ,
tapi sebernanya ,aku rilek rilek sahaja 


bertemu di youtube ,
ku jatuh hati padamu ,
bukan tanak mengaku ,
tapi hati rasa malu


Walaupun fai dah berumur 26 sekarang ni dan wa baru berumur 17 .wa ta kira .wa nak jugak minat diaaaaaa! dia Handsome .rambut dia cun .janggut dia yg dlu smart gila nak mati tapi sayang dia da cukur :/


pada mulanya , aku letak nama fai supaya takde sape kenal siapa fai .tapi tak tahu kenapa ,akhirnya semua orang tahu .ya ,mereka lagi suka pggl fai dari memanggil farizal marlias ,ejai ,mael or others .hihi 


Minat aku kat Fai mmg gila gila ah .Kalau dapat cakap dgn dia walaupun sekali .phewww .da mmg heaven gila ahh .huish Allah je tau betapa minatnyewww aku kat dia .Fai ,moga dapat jadi penjaga gol terbaik and dapat kalah kan apek tuh ! ;) kchow .

p/s: dalam islam ,lepas je magrib ,masuk lah hari baru kan ,so tak salah post awal .haha :*

No comments: