About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

mangsa deraa :/

cer tgok mata aku .bengkak .
org tanya kenapa aku jawab kena lggr tiang .
logik pulak kan langgar tiang tapi mata dua dua berair .HAHAHA

bole tak cakap aku menangis sepanjang malam sebab fai?sebab fai nak kawen?
hahahah kayh ,bukan lah .aku dapat tahu fai nak kawen pon lepas function ni .
tape ,sbb ape mata aku cam ni ,sebab ape luka sedikit kat dahi ,bia aku and org ditempat kejadian je tahu (:
aku perkasa weh ,perkasa dalam bidang cepat terasa .HAHA
tgok ni wehh =.=*


*click kat pic tuh untuk dapatkan tumbesaran yg awesome (:

tadi deraan dari fizikal ,sekarang deraan dari segi dalaman .
hati wa kecai ,kecai sangat !haha .kay jiera lek lek .let fai go .
fai ,,,,,moga bahagiaaa. dengar tak ni ! faiii ! moga bahagiaaaa !
kalau betul cerita yang fai bakal kawen tuh tak jadi .
ouhmaiigayy .gembira sungguh .HAHAHA !

dulu clash ,fai kononnya muncul dalam vdeo hgga buatkan aku obses dgn dia smpai termimpi mimpi .sekarang ni bila dah kecewa dgn fai ,ex pulak datang mncul .dia sangat ...kayh ttbe gedik nak cte pasal conversation dalam fon dgn dia td :

A :aku ade masalah duit ah .duit aku cepat habis .
J :haih org laki selalu macam ni .tak reti manage duit langsung -.-
A :apehal lak ?
J :selalunya perempuan yg tolong uruskan duit laki .nanti kau kawen ,sian bini kau kena uruskan duit kau ni.
A :so ,aku kena bagi duit aku dekat kau ?
J :kau da kenapa ,asal bagi aku plak .bg kat bini kau lah 
A : *dga suara dia tersengih sengih*

kayh sebenarnya idea aku dah hilang .dari pkol 10 aku start tlis ,ttbe je stuck sejam .ni gara gara borak dgn NABIL NAUFAL lah nii .siot tol .hilang idea .kayh lantak ah entri tgntg .kbai .

No comments: