About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

farizal marlias nak kahwin?

hey hey hey ,
aku tak percaya fai nak kawen
aku tak percaya fai nak kawen
hey hey sila lah kata khabar ni ta bnr
lalalala *sila ikut style liyana jasmay

ya di petang hari buruh yang ta beberapa guruh.
aku dapat msg lebih kurang mcm ni .

boe :jiera aku ade bnde nak bgtau ni ,antre hidup and mati.
aku :amondo eh ?
boe :aku tak smpai hati nak ckp ,kang kau bunuh diri lak .
aku :ckp je ,
boe :weh ,kawan aku ckp ,kwan dia cple dgn fai ,dia sebaya dgn kita and mak dia cakap maybe tahun depan dorg nikah .
aku :haha ,klakanya weh .aku tak caya.
boe :demi Allah weh .terpulanglah kat kau .tapi kau jangan nak bermasam muka dgn aku pulak .
aku :aku sdkit pon ta tkjot .bnde ni cam tipu je .tah weh ,selagi tak depan mata.aku tak caya 

kenapa ,kenapa ,kenapa satu satu kontroversi aku dapat ni :/
nak menguji ke macam mana .
kecewa betul lah cmni -.-

then tadi ,masa kelas agama ,ckgu tak masuk.
kbtln kwn aku bwk fon ,baca komen gambar fai dgn junior den.
haa ,fai yg ajak amek gmbr dgn dia :'(

dah ah demam en ,btmbh dmm bce komen tuh .
habis dua masa bi tadi den tdo .hm .
kwn aku cakap"dah lah jiera takpayah lah dgn fai lagi"
diam .kayh diam tak terkata dibuatnya .

oke lek lek .haa tadi cikgu sivik masuk kelas .
ajar mcm mana pengurusan kewangan slps kahwin.
tah mcm mana masuk bab anak ,kayh mls nak cte .bce dialog :

cikgu :nanti kamu dah anak ,lagi banyak duit nak guna.
haresh :sorang anak cukup.
cikgu :tak bole ckp mcm tuh ,kwn saya ckp mcm tuh ,last last ssh dpt anak
 ****dlm mse yg sme borak dkt blkg****
aku : you ,i nak ade lapan orang ank anak .setiap kali beranak kembar so i kena beranak 4 kali je.
yuki(mber sblh kiri) :ape you gilaa kah ?
kelly (sblh kanan) :jieraaa nihhh 
lee (depan) :you igt you ni mesin ke ape ,tekan tekan kuar anak,macam tuh?aiyahhh

tang tuh semua kecoh bgtaw ckgu .
pkir ckgu mcm "eh eh gatal betul bdk ni" tapi dia buat thumbs up pasuh dgn riak muka eh laie .ekau usah cito ,bingit kelas .pasuh ade org jerit "amboiii kuatnya ,subur subur" tgok ,even sekolah perempuan ,masing masing, mashaallah ,leh thn gak kemajuan pemikiran masing masing.HAHA then ttbe kelas ,diam .sunyi mcm malaikat lalu .ouuh ,tuh dia HEM da jerit .kbye .

ya ya ,wa mmg suka dia sangat 
tapi apakan daya jodoh kteorg begitu dingin :/

haha ,hakikat nya fai dekat sebandar tapi tidak pernah berborak mahu sekali huruf :|
manakala HR jauh sebandar tapi tidak pernah rasa bosan dgnnya walau sekali

jap ,asal ayat aku mcm menggelikan ?kbai .haha

#nape lidi sgt bdn fai ?sebab comel .comel mcm tiang <3

No comments: