About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

selfish a.k.a jual ikan

happy bufday to me 
happy bufday to me 
happy buffffday to me ~
fuhh fuhh *berterabur air liur tiup lilin.haha

yehh ,saya sudah 17 tahun 3 hari .
tak sabar untuk mempunyai lesen kereta :)
bila nombor umur makin besar ,nombor berat juga makin mmbesar
hai ,saya budak gemuk ,saya minat fai .
persoalannya sekrang ,mahu kah fai untuk bersama dgn org gemuk sprti saya :(

kepada abang yang rasa dia abang kandung aku.
tolonglah aih ,ubah lah perangai .
aku tahu kau tak pernah amek berat pasal aku .
aku tak kisah kau tak wish bufday aku ,tapi kalau kau nak tahu ,
aku nak benda ni :

aku nak earfon monyet .kalau kau tanak beli,aku tak kisah .
tapi tak sangka kau bagi "hadiah" yang mmbuatkan aku hilang respect kat kau .
ni kali kedua kau tmbuk muka aku .
ya mgkin kali ni tak seteruk masa aku darjah 4 dlu,sehinggakan muka aku pecah .

kau tanya sape kau ,ya kau abang aku .
cakap aku tak hormat kau ? hm.
aku tahu apa yang kau buat kat KL.
kau jangan igt aku taktahu kehidupan sosial kau .aku SANGAT tahu.
ade aku pertikaikan apa apa?sedikit pon tidak .ungkit ?TAK PERNAH sekalipun.

malah aku hormat kau.tapi kau pernah tak pikir perasan adik kau ni ?
perasaan bila ajak kau keluar ,mintak tolong lepas tuh kau endahkan ?
kau pentingkan kawan kau .damn ,malangnya ade abg cam kau -.-
ikutkan hati ,aku tanak kau ade kat rumah .aku taksuka kau.taksuka !

benci aku bertambah ,lagi lagi bila kau tumbuk muka aku.
kalau nak cacatkan muka aku ,simbah je asid .
baru adik kau ni taklaku .takpun bunuh je ?lagi best.
tak de adik kau ni tersiksa sabar dgn perangai kau kan ?fck .


kalau boleh ,aku nak sambt bufday hari hari .
aku sendiri taktahu kenapa .
aku nak ptong kek hari hari ,nak tiup lilin hari hari .
nak pakse pacek nyanyi hari hari smpai dia mengamuk hihi :)

aku mula taksuka dgn diri aku yg sekarang .
yang senang mengalirkan airmata walhal dlu ,hati aku paling KERAS.
aku belajar sedih ,bila aku putus dgn ex aku :/ perit rasanya .
seolah olah takde sape yang akan mendengar cerita aku lagi ,
melayan segala karenah aku -.-

tapi sekarang aku dah dapat org yg sering ade susah sng aku.
tapi aku taktahu knpe ,aku still tak dapat nak keraskan hati aku lagi.
perubahan hormon mgkin :'/

aku sayang korang serious tak tipu !
percaya tak ?percaya tak ?percaya laahh :> *smbil buat muka paling suci kononnya.haha

No comments: