About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

im sexay i know it ! haha

*tajuk semata mata tade kene mgne dengan tuan empunya blog .
my future husband ,bole tak nanti masa wedding kita 
diorang jadi flower girl and boy kita?
pleaseeeee (8

aku baru dapat satu penyedaran semalam :)
from mama and abah .
kenapa aku tiba tiba berdebar debar mcm nak pergi jumpa bakal suami aku ni 
semua orang tahu aku mmg tak beberapa ngam dengan my dad
dia baran ,ego tinggi .
tapi semalam ,baru aku perasan .
betapa penyabar nye mama dekat abah.
bukan setakat abah ,dekat anak anak dia yang ade 1001 ragam.

so aku dapat buat conclusion,
kalau kita sayang sesorang tuh kan ,kita akan sabar dengan perangai buruk orang tuh .
sebab tuh nowadays ramai couple yang salah sorg tuh baran tapi still dapat bertahan .
ape sebab dorang boleh sabar ?walaupun kekdg bila geram sangat ,kutuk belakang bagai.
tapi tak break or cerai pon kan ?sebab ape semua ni ?sebab SAYANG lah kan?
SAYANG lah penyebab manusia boleh berubah ke arah positif *mostly

tapayah pergi or pandang jauh ,tgok je abang aku dengan awek dia.
macam mana baran abang aku ,tak romantik lansung ,suka sgt usha awek,ego.
tapi awek dia still sabar .
yang paling aku respect lah ,masa abang aku and awek dia gaduh .
kebetulan abang aku ada masalah besar sgt,awek dia sanggup tolong walhal tgh gaduh tuh.

kadang kadang mmg rasa dorang tuh bodoh tapi ,korang tahu ke ape tuh true love?
tah aku pon tatau sebenarnya ,sebab aku tak jumpa ,mungkin ?haha
korang ade pakwe ,ade makwe mgkin rasa lah .
aku ni forever alone ,so mmg tak rasa bnde ni .HAHAHHA ! kbai .

bie ,mana janggut you ?hahaha !

No comments: